2012. október 7., vasárnap

Munka, munka, munka:)

Bocsanat elore is, hogy mar reg irtam, de itt csak ugy repulnek a napok:)Ott tartottam, hogy probalkozok munkakeresesben, rengeteg oneletrajzot dobaltam be mindenhova, jartam a varost, mindenhol, ahol lattam, hogy keresnek embert beadtam.Aztan teltek a napok es egyszer csak egyik ismerosomtol jott az info, h keresnek takaritot, ami eloszor, hogy is mondjam "nem mondhato ausztral alomnak":), de vhol el kell kezdeni es nem is fizetnek rosszul erte.:) Kozben nagy keresgelesem egyik napjan, mikor a Bondi beachen voltam, egyik olasz etteremben legnagyobb meglepetesemre azt mondtak, h menjek proba estre (2 ora pontosan betartva), hat el is mentem, nem kicsit tartottam tole, hogy mi lesz ott:)Vegulis a rendeles felvetelen kivul mindent kellett csinalnom, igaz mikor a kajakat kellett kivinni csak lestem, hogy mi micsoda,fogalmam sem volt a nevukrol:)A vegere egesz jol belejottem, felvettem a ritmust es jol ereztem magam a tobbi felszolgaloval:)Aztan mult heten voltam egy masik etteremben nem messze ettol:)Itt mas volt a legkor es mar rendeleseket is fel kellett vennem, ami szinten nem volt vmi egyszeru, foleg a program, amin vezetni kellett:)A legnagyobb gondom az volt, hogy annyi kavefele volt, hogy csak neztem, hogy lehet vmi barista kepzest is el kellett volna vegeznem:):)Ezutan mit ne mondjak kicsit elcsuggedtem, h vajon megfelelek-e.Ja ez hetvegi munka lett volna csak, ami a takaritas mellett tokeletes, de nem hivtak azota se.Volt egy masik etterem, szinten hetvegi munka Coggee-n, de o meg lemondta utolso pillanatban, mielott meg mentem volna, h talalt mast, no sebaj:)Szoval a takaritast vegul elvallaltam, minden penz jol jon es meg nem is fizet rosszul, raadasul kesobb bebiszitterkedni is fogok:)Csaladi hazakat, apartmanokat kell takaritanom, szerencsere nem mondhatok nagyon koszosnak:)Altalaban egy nagy csaladi hazra van 3 oraja az embernek, h kitakaritsa az apartmanokra 2:)Hat erdekes, ha azt veszem otthon a 2 szobas lakas kitakaritasa egy fel napot legalabb elvett, itt meg 3 ora alatt kell egy egesz hazat kitakaritani, de ugy hogy csillogjon villogjon, cseppmentesiteni kell a furdot, a zuhanykabin uveget ablaklehuzoval vegig le kell huzni, stb:)Most ugy nez ki, h kedden vagy szerdan delutan, vagy akar mindketto nap, meg csutortok, pentek egesznap megyek takaritani, 18 dollar/oraert:)Ehhez a munkahoz ki kellett valtanom a vallalkozoit, azaz csinaltattam egy Australian Business Number-t:)Szamlat kell adnom a takaritasaimrol, ugy kapok fizut.De ez nem ugy mukodik, mint otthon, h mindent fizetni kell, akkor is, ha eppen nem vallalkozol, itt nem:)Elvileg 18.000 dollar utan kell adozni evente, de ugy szamoltam, h nem igazan fogom elerni ezt az osszeget:)Ja es mindenfele dolgot, amit veszek a munkaval kapcsolatban, annak az arat vissza tudom igenyelni es eleg csak egy nyugta, nem kell afas szamla, mint otthon:)Meg azt is le tudom irni, amit meg kell kotnom vmi biztositast, ha leloknek vmit, eltornek vmit azokban a hazakban, ahol takaritok, h ne nekem kelljen visszafizetnem, hanem a biztosito allja.Emellett hetvegente, mar amikor van munka felszolgalok rendezvenyeken:)Egyik ismerosom, aki mar itt volt kinn, o ajanlott be es mult vasarnap voltam is egy keresztelon:)Csoadaszep volt a kilatas onnan az oceanra, ahol tartottak a rendezvenyt, az italokra kellett figyelnem, le kellett szednem a tanyerokat, ilyenek, jol ereztem magam es mellesleg egesz jol kerestem(20 dollar per ora):)Ja es meg mi is ehettunk a kajakbol, meg ihattunk is:)Ugy nez ki most szombaton is lesz vmi, de kozben szombat delelott mennem kell tavaszi nagytakaritasra, ugyh nem tudom, hogy tudom majd osszehozni a kettot, de majd kiderul:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése