2012. szeptember 6., csütörtök

Hogy megy az ido:)

Mult heten szerdan vettunk egy kocsit"TALTOS" nevre hallgat:)Nem egy mostani darab, de elvisz A-bol B-be, nem kell cipekedni, ha bevasarolunk es el tudunk menni a partra vele kenyelmesen, nem kell azt a buszt varni, ami eleg ritkan jar. Csabaek egyik ismerosetol Rekaektol vetuk a kocsit, igy mondhatni jo helyrol szereztuk be:)Nagyon aranyosak, Reka mar regebb ota van kinn, van egy kulfoldi ferje is mar itt kinn.Nagyon megkedveltuk egymast es csutortokon elvitt oda, ahol o dolgozott regen egy olasz etterembe, hatha felvesznek. Sajnos mar uj tulaja van es epp nem kerestek embert, de aranyos volt tole, hogy probalt segiteni.:)Ja meg csutortok delutan felhivott egy emberke, olyan furin beszelt, h nem igazan ertettem, h mit is akar.Aztan kertem, h kuldje el a reszleteket sms-ben. Pentekre hivott be interjura az Olympic Parkba, ami tolunk nagyon messze van, kb. 2 orara. Hat elmentem, mondom megnezem, mi is ez, annyit meger, igaz oda mar a berletem se volt ervenyes, de legalabb vonatoztam egy picit.:)Mint kiderult egy egyszeru etterem a park kozepen, egy kinai a tulaj, azert nem ertettem rendesen eleg hulyen beszelnek:)Mondta, h van amikor ejjel 2ig is kene dolgozni, miert jelentkeztem ide, hisz nagyon messze lakok.Nem akartam mondani, h a hirdetesben az volt, h rendezvenyszervezo ceg, gondoltam rendezvenyeken kell dolgozni, de nem ott.Aztan kiderult, be se jelentene ezt tobbszor is kihangsulyozta, hogy "no pay tax".Raadasul ez mellett nem is fizetne sokat kb 11-12 dollart orankent, ami meg a minimalbernel is kevesebb:)Szoval ez felejtos igy, nem eri meg, h haza se tudok jonni.Szombaton voltunk egy osszejovetelen, amin idos magyarok vettek reszt, Zolink ajanlotta, h minket is meghivtak. Jo volt veluk beszelgetni, egyik neni nagyon segitokesz volt, sokat beszelt veluk, kontaktot is csereltunk, h a kesobbiekben tudjuk tartani a kapcsolatot.:) Vasarnap vegre kicsit kimentunk a partra napozni, egesz jo ido volt:)Jo volt hallgatni az ocean hangjat:)Ugy repul az ido, hogy mar egy honapja vagyunk kinn.:) Amugy nem sok minden tortent, jarok suliba, van egy torok lany(Alev) akivel nagyon joban vagyok, meg van egy orosz srac, Sergey, akivel szinten sokat lehet beszelni.Epp ma beszeltuk, h majd kene vmikor kozosen barbecuezni, vagy kimenni a Hyde Parkba beszelgetni, napozni.:)Elfogyott az oneletrajzom es ugyan beiratkoztunk a konyvtarba, ami tok jo, tudunk kikolcsonozni konyveket es lehet nyomtatni is, bar az eleg draga. Sajnos a nyomtatas itt sokba kerul, igy vegul kitalaltuk harman, h veszunk egy nyomtatot, h mindenki ki tudja nyomtatni sok peldanyban az oneletrajzat es meg jo lesz a kesobbiekben is, mikor mar egyetemre jarok.Most zarom soraimat, de ha lesz vmi fejlemeny azonnal jelentkezek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése