2012. augusztus 15., szerda

A harmadik napunk :)


Jól indult a reggel, Zsanit elkísértem a sulihoz, aztán irány a Queen Victoria Building, ahol a telefonokat vettük tegnap. Otthagytam a medibank kártyám. Már előre gondolkoztam,hogy mit fogok mondani, mivel igazolom magam, ha egyáltalán ott van még, mert ugye otthon vagy zsebrevágnák,vagy ha nem tudják használni,akkor is inkább kidobják, mintsem visszaadják, a a lehető legritkább esetben vannak olyan sikersztorik,hogy valamit visszakap az ember, még akkor is, ha fizetne érte. Itt más minden, türelmesen vártam 9ig, hogy kinyisson a bolt, aztán a kis kínainak elég volt annyit mondanom, hogy tegnap vettünk telefonokat és azt hiszem a medibank kártyám itt maradt, és mire ezt kimondtam, már csápolt is,hogy itt a kártyám, és elnézést, hogy ottmaradt. Hihetetlen, még ő kér elnézést. Igaz, itt az olyan általános dolog, mert sétáltam a járdán, persze jobbratarts szerint, és egy emberke valahonnan kirohant, majdnem nekemjött, és elnézést kért, hogy majdnem legázolt, holott én mentem a rossz helyen. Mindenki kedves, ez szokatlan, először azt mondtam volna,hogy gyanús,de nem, itt tényleg mindenki kedves.
Délelőtt átjött Csaba, megnézte,hogy mi a helyzet, és miközben körbejárta a házakat, csatlakoztam hozzá. A házak környékén rengeteg papagájt lehetett látni, hangosak, a fák termését eszegetik, és állítólag ha valaki cukros vizet rak ki nekik, akkor lejönnek az emberhez. Egyszer kipróbáljuk :)Elmentünk vásárolni is. Eddig csak a COLESban voltam, de megmutatta a Woolworthöt, ami fényévekkel jobb, mint bármi. Olcsó, jó, a saját márkás dolgaik szinte ingyen vannak, és mindent meg lehet találni. Rögtön kibukott,hogy nem vagyok elég kedves, mert rögtön mondtam az eladónak,hogy akarok 7 zsemlét, és Csaba mondta,hogy itt inkább az I would like, és hasonlókat használjuk, nem pedig az Iwant… Hát igen, nem vagyok kedvesen angolos, ezt persze még később is megkaptam :)
Azt tán már írtam,hogy Zsani notebookja az utazást nem élte túl, és valamit tenni kellett. Vagy az enyémen ügyködik, vagy amit már otthon terveztünk, veszünk újat, ha odajutunk... Igaz későbbre terveztük,de ha most kell, hát most kell.Neten találtunk egy szimpatikus boltot, ahol majdnem 600 dollárt engedtek az árból, ami azért nem kevés. Befoglaltam, és Zsani sulija után elsétáltunk érte. Mintha minden közel lenne, mármint távolság, 1-2 km, de mégsem tűnik olyan soknak. Egy a Pitt streetről lesétáltunk a George street 730ba. Ez egy irodaházfeelinges épület,csak számítógépboltokkal, de tényleg sokkal. Mindben ázsiai eladók, és az árak nincsenek elszállva. A noti tényleg jó lett, kb 10 óra akksiidő, 13,3 colos, gyors és könnyű... Irigykedek, én is akarok egy ilyet :)







          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése